Jak to vidím jáSEO triky

zřízení webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 23:15 v kategorii Novinky, přečteno: 137x

Cílem Seo Optimization bude , bez návštěv je ačkoliv velkolepý web mrtvý a je na nic.Nabývá směrodatné zda-li návštěva přichází z google, mohou být i jiné vyhledávače bing, seznam.cz, yahoo atd., pak tuhle máme socialní sítě jako myspace, twitter, pinterest.com a miliony jiných realizovatelných zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a ustavičně jsou) Podmínkou seo, nebo raději, faktory působící na hodnocení internetových stránek a tedy i jeho místo ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Avšak nyní už bývá zřejmé, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - ověřený skutečně. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technik. Je možné vidět, že google klade zvláště maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Velké množství provozovatelů www stránek vrážejí velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je určitě dobré, ale jestliže web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené peníze. Skvělý web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků také nám nic negeneruje. A je pozdě na to zjišťovat proč webovka nefunguje, když tolik investujeme do reklamy a seo. Svěřte proto vytvoření webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených klientů.